Reklamation af Ifö produkt: Bestil servicetekniker

OBS: Private skal henvende sig der, hvor de har købt produktet

Bemærk: Har du efter indsendelsen af formularen ikke modtaget en kvittering, har vi ikke registreret din henvendelse. I det tilfælde bedes du forsøge igen eller kontakte vores tekniske afdeling på telefon 87 43 15 79.Hvis din henvendelse ender i et servicebesøg, og fejlen ikke skyldes produktfejl, vil besøget blive faktureret.

I tilfælde af, at fejlen ikke er reklamationsberettiget, forbeholder Geberit sig retten til at fakturere et opstartsgebyr på 1.360 kr. inkl. moms, der dækker kørsel + 1 time.

Undgå venligst at benytte specialtegn som & ! ?

Servicebestilling for professionelle

Anmelder

Jeg udfylder denne formular som*

Anlæg (hvor er produktet installeret)

Installatør (hvis installatør er den samme som anmelder, skal denne ikke udfyldes - gå videre til problembeskrivelse)

Problembeskrivelse

Upload et billede af installation/produkt samt faktura (max 25 MB)
*

Når du trykker send, modtager du en kvittering i din indbakke. Hvis du ikke modtager denne kvittering, er din henvendelse ikke modtaget hos os. Hvis det er tilfældet, tjek da venligst det indtastede og forsøg igen.

Hvis din henvendelse ender i et servicebesøg, og fejlen ikke skyldes produktfejl, vil besøget blive faktureret.